question

Гарантії


На всю продукцію ТМ Distar поширюється гарантія якості.

Претензія по якості придбаного алмазного інструменту приймається на підставі заповненого акту-рекламації встановленої форми і наявності рекламаційного виробу.

Розгляд претензії проводиться:
а) Якщо не були порушені рекомендації заводу-виготовлювача по експлуатації інструменту.
б) Якщо знос алмазоносного шару складає не більше 1/3 його початкової висоти.

Підприємство-виробник не несе гарантійних зобов'язань по працездатності інструменту, якщо покупець самостійно змінив його конструкцію (розточування посадочного отвору, свердління додаткових кріпильних отворів під фланець і т.п.).

Для оформлення рекламації необхідно:
- Звернутися на телефон Гарячої Лінії 0-800-508-716
- Заповнити форму рекламації і відправити разом з виробом за адресою: м Полтава, склад Нова Пошта №7 (вул. Маршала Бірюзова, 43а).

Увага! Вказати в Графі Платник – Одержувач ТОВ «Ді-Стар» (Код ЗКПО: 25169355) за безготівковим розрахунком. ПІБ контактної особи - представник. Телефон (067) 533-51-51.

Завантажити акт рекламації