Гарантії
На всю продукцію ТМ Distar поширюється гарантія якості.
Претензія по якості придбаного алмазного інструменту приймається на підставі заповненого акту-рекламації встановленої форми і наявності рекламаційного виробу.
Розгляд претензії проводиться:
а) Якщо не були порушені рекомендації заводу-виготовлювача по експлуатації інструменту.
б) Якщо знос алмазоносного шару складає не більше 1/3 його початкової висоти.
Підприємство-виробник не несе гарантійних зобов'язань по працездатності інструменту, якщо покупець самостійно змінив його конструкцію (розточування посадочного отвору, свердління додаткових кріпильних отворів під фланець і т.п.).
Для оформлення рекламації необхідно:
- Звернутися на телефон Гарячої Лінії 0-800-508-716
- Заповнити форму рекламації і відправити разом з виробом за адресою: м Полтава, склад Нова Пошта №7 (вул. Маршала Бірюзова, 43а).
Увага! Вказати в Графі Платник – Одержувач ТОВ «Ді-Стар» (Код ЗКПО: 25169355) за безготівковим розрахунком. ПІБ контактної особи - представник. Телефон (067) 533-51-51.
Новинки
Дивитись все-
New
Mechanic StoneTEMPLATE
мм -
New
ADTnS DDS-W RS-TX
від 72 мм до 102 мм -
New
Mechanic DrillDUSTER 82 2.0
мм -
New
Distar 1A1R Edge Dry
125 мм