ГАРАНТІЯ
На всю продукцію Distar поширюється гарантія якості

ЯК ЗВЕРНУТИСЯ ПО ГАРАНТІЇ:
Претензія щодо якості придбаного алмазного інструменту приймається на підставі заповненого акту-рекламації встановленої форми та наявності рекламаційного виробу

ПРЕТЕНЗІЇ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ, ЯКЩО:
- Не були порушені рекомендації заводу-виготовлювача щодо експлуатації інструменту
- Зношення алмазоносного шару становить не більше 1/3 його початкової висоти
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!
Підприємство-виробник не несе гарантійних зобов'язань щодо працездатності інструменту, якщо покупець самостійно змінив його конструкцію
(розточування посадкового отвору, свердління додаткових отворів під фланець тощо)ЩОБ ОФОРМИТИ РЕКЛАМАЦІЮ:
- Заповнюйте форму рекламації та надсилайте разом з виробом за адресою м. Полтава, склад Нова Пошта №7 (вул. Решетилівська, 43а). У випадку заповнення Google-форми вкажіть на рекламаційному виробі своє П.І.Б. і контактний номер телефону для його ідентифікації!
- Якщо залишилися питання звертайтеся за телефоном Гарячої лінії 0 800 508 716
РЕКВІЗИТИ ДЛЯ ВІДПРАВКИ
Отримувач: ТОВ «Ді-Стар» (Код ЄДРПОУ: 25169355)
Платник: Одержувач за безготівковим розрахунком
П.І.Б. особи для контакту: представник
Телефон: 067 533 51 51